Email: info@aannemersbedrijfouwerkerk.nl

Over Ons

Het Aannemersbedrijf Ouwerkerk, voorheen Ouwerkerk Onderhoud en Interieurbouw is al meer dan 30 jaar een echt familie bedrijf, opgericht in 1993. In deze periode heeft het bedrijf zich ontwikkeld tot een deskundig aannemersbedrijf. Zowel particulieren, bedrijven en gemeentelijke instanties behoren tot onze opdrachtgevers.

Ondanks onze ‘behaalde leeftijd’ blijven wij een jong en dynamisch bedrijf, houden we van uitdagingen, nieuwe innovaties en hoe raar het misschien ook klinkt: we hebben we geen hekel aan werken. Door middel van trainingen en beurzen zorgen wij dat we altijd op de hoogte zijn van de meest recente ontwikkelingen.

De werkzaamheden die door ons kunnen worden uitgevoerd zijn van zeer uiteenlopende aard, van kleine particuliere klussen tot grootschalig onderhoud van bedrijfspanden. Het zou u vervelen als we al onze werkzaamheden nu zouden gaan opsommen.

Aannemersbedrijf Ouwerkerk vindt persoonlijk contact, aandacht en advies zeer belangrijk. Neemt u dan ook gerust contact op indien u vragen heeft of een offerte wenst te ontvangen.